· 

Dit was hem dan..

Pfoe.. De documentatiedeadline. Door de vakantie was ik de stress enzovoorts die bij een deadline in CMD naar voren komt een beetje vergeten. Daarentegen heb ik het nu wel mooi op tijd in kunnen sturen naar de projectmanager.

 

De afgelopen paar weken waren erg hectisch, vooral aangezien je voordat de kerstvakantie begint altijd van die "goede voornemens" voor in de vakantie hebt dat je hard aan het werk zal gaan voor school. Dit gebeurt uiteraard, zoals de gemiddelde voornemens, niet of weinig. In mijn geval weinig. Ik vond het al wel zeker goed van mezelf dat ik er aan gewerkt heb, maar 2 weken zijn zo maar om en dan begin je maandag weer en krijg je een duidelijke klap in je gezicht met de opmerking "volgende week maandag is de documentatie deadline jongens!".. Oeff die zag ik niet aan komen, nouja eigenlijk wel, maar het besef is er dan ineens. 

 

In de afgelopen week dus echt druk aan het werk geweest. Daarbij heb ik een aantal dingen die ik even kort wil behandelen. 

 

Tijdens de minicases hield ik meer mijn blog bij. Daardoor kon ik toen door middel van blog citaten in mijn rekening aantonen waarom ik iets had geleerd en dus waarom ik competent was. Deze periode heb ik dit niet op deze wijze gedaan. Ik heb weer gekeken naar hoe ik het in de propedeuse altijd deed, dus door middel van het los documenteren van de leerdoelen in de bewijsmaterialen. Daarbij gebruik veelal gebruik makend van onderzoeken of gespreksuitkomsten, om tot een plan en uitwerking te komen. Ook zijn er nog een aantal onderwerpen die na de documentatiedeadline zullen worden aangepakt. Zo bijvoorbeeld het adviesrapport en het programmeer stuk van de headcase en het TGIF project. 

 

Over het TGIF project gesproken. Om eerlijk te zijn ben ik best wel heel erg trots op het eindresultaat wat we met z'n 3en hebben behaald. Om even duidelijk weer te geven wat we hebben behaald, heb ik hieronder even een foto geplaatst in de slider. Wat voor ons van tevoren als onmogelijk lastig leek, hebben wij toch maar "even" behaald!

 

Deze slider heb ik gevuld met de projecten en foto's van waar ik het meest trots op ben, of erg gelukkig van ben geworden deze periode. (Oh en neem dit niet te serieus)

 

Oh en om even terug te komen op de goede voornemens, ik heb ze niet. Aangezien ik toch weet dat als ik zeg "ja ik ga dit jaar meer sporten" ik over 2 week weer in mijn oude ritme zit. Maar goed, nu stel ik de vraag terug! Heb jij goede voornemens??

Commentaren: 0